Skip to content

Što je SEO?

    Optimizacija tražilice (SEO) je proces poboljšanja vidljivosti web stranice ili web stranice na stranici s rezultatima tražilice (SERP) kako bi se web stranica tvrtke učinila vidljivijom (tj. na prvoj stranici), čime se potiče promet i prodaja.

    SEO često uključuje zajednički napor više odjela unutar organizacije, uključujući timove za dizajn, marketing i izradu sadržaja.
    Iako neki SEO poslovi podrazumijevaju poslovnu analizu (npr. uspoređivanje sadržaja sa sadržajem konkurenata), značajan dio ovisi o algoritmima rangiranja različitih tražilica, koji se s vremenom mogu promijeniti. Ipak, opće je pravilo da će web stranice i web stranice s kvalitetnijim sadržajem, više vanjskih veza za preporuke i većim angažmanom korisnika imati viši rang na SERP-u.

    SEO proces uključuje šest općih faza:

    1. Istraživanje, uključujući poslovno istraživanje, analizu konkurenata, procjenu trenutnog stanja i pretraživanje ključnih riječi
    2. Planiranje i strategija, uključujući odluke o načinu rukovanja sadržajem, izgradnji veza do web stranice, upravljanju prisutnošću na društvenim medijima i strategijama tehničke implementacije
    3. Implementacija, gdje se izvršavaju odluke o optimizaciji na web stranicama web stranice i web stranici u cjelini
    4. Praćenje, gdje se promatra aktivnost web pauka, promet, rangiranje na tražilicama i druge metrike za izradu izvješća o tome koja će se procjena izvršiti
    5.Procjena, koja uključuje provjeru sažetih učinaka strategije (i njezine provedbe) u odnosu na navedene ciljeve procesa SEO
    6.Održavanje, gdje se rješavaju i manji ili veći problemi s radom web stranice kako nastanu (npr. Novi sadržaj koji treba optimizirati u skladu sa strategijom)

    Postupak SEO cilja uglavnom na organske veze i položaj rezultata tražilice; ipak, često se nadopunjuje agresivnijim mjerama (npr. plaćeni oglasi za pretraživačku mrežu) i često je dio tradicionalnih marketinških kampanja.